Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-04, 17:21   #989
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Takk skal du ha, Anne! Ja, det er en litt sånn overlevelsesstrategi det her. Skjønner godt at du føler deg tom. Det er ikke lett å glemme. Husker ennå noen fæle tv-bilder jeg, blant annet et fra 1994-95 fra Sør-Afrika hvor mennesker fikk trædd brennende bildekk over hodet og vaklet rundt stønnende. Det var så fælt at jeg aldri klarer å glemme det bildet. Samme med tv-bilder av kaniner som fikk stukket sprøyter i øynene pga. forskning i kosmetikkindustrien. Og av ung jente som ble omskjært uten bedøvelse. Oi, dette ble ikke et positiv innlegg heller.

(PS - Fritt for å få innlegg nr. 1000 )

Huff.. sånt er fælt marianne...

Jeg har sett på noen bildeserier på dagbladet fra katastrofen i Asia.. på en måte skulle jeg ønske at jeg ikke hadde gjort det, om dere skjønner?

Men over til noe helt annet..

Vi har snart klart alle innleggene! På en SYK måte er jeg så glad for det.. Ja, det høres jo helt vanvittig ut da.. men hodet mitt er ikke alltid plassert oppå ryggraden min..

Jeg har akkurat vært ute og tatt meg en røyk, for de som måtte ha intersser av den informasjonen!