Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-04, 17:26   #994
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kjære alle gode venner som har bidratt i 1000-tråden.

Stort sett har dette vært en lystig tråd, med mange gode historier og anekdoter.
Jeg håper vi fortsatt kan ha en sånn tråd. Den er god å ha. Den kan muntre på mange måter....og fin tidtrøyte i påvente av noe annet

Det er siste dagen i året i dag, og vi har vært ute og gått tur i dag. Det var nydelig vintervær og vi tuslet innover i skogen en tur. Det var fredelig og stille og ga god mulighet for ro til ettertanke. Jeg liker sånne stille stunder også..

Ellers så ringte nettopp barnebarnet på 5...Han har vært og pilket; hadde fått ei gjedde på 5 kilo Gjett om han var stolt........

.....også ville han si Godt Nytt År til meg

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP