Tråd: Godt Nyttår!
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-04, 18:12   #1
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Godt Nyttår!

Takk for mange fine stunder i året som har gått kjære venner.
Jeg har hatt så mye nytte og glede av dere alle sammen.

Enkelte kan si hva man vil om "nett-venner", men jeg setter veldig pris på dere alle sammen. Det å kunne snakke sammen på Forumet om sakelige og til tider usakelige emner med dere har gitt meg mye nyttig stoff om helse og kosthold.

I tillegg har vi jo også noen tråder som gjør at vi får bruke andre sider ved oss også. Det er godt å vite at det er mulig å få tømt ut litt "grums", uten å risikere å få det mot seg på noen måte. Og det er så flott å oppleve at så mange klarer å gi av seg selv. I tillegg er det faktisk godt å få gå i kjellern av og til å hente opp litt medmenneskelighet som en kan få lov til å bruke uten forpliktelser ut over det, og få lov til å bruke "hue" litt....

Jeg ønsker dere alle Et Riktig Godt Nytt År..... måtte det bringe dere god helse og mye glede!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat