Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-07, 14:28   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ang. Brokkoli & Blomkålgrateng

Opprinnelig lagt inn av terry, her.

Har fått smaken på Brokkoli & Blomkålgrateng
De finnes i flere forskjellige poser men det ser ut til at innholdet er det samme i de fleste.

Næringsinnhold pr. 100g
Energi 266 kj
Protein 3,1g
Karbo 3,2g
Fett 4,3g

750g pose

Veldig enkelt, godt og greit å bruke. Men jeg har brukt den til 2 måltider pr. dag de siste 2 dagene (med 2 hjemmelagde kjøttkaker, maks 1 karbo pr. stykk. Frokost er kun 2 egg + ca 2 ss kjøttdeig i eggerøre).
Har spist ca 250-300g B&B pr måltid.
Men nå er jeg ikke i ketolyse! Vet man ikke skal bry seg så mye om ketostix men jeg er vanligvis i god +-4 på ketostix. Men nå er jeg negativ! Skjønte ikke den.
Er det noe med B&B som man bør unngå?
Bør kanskje ikke spise mer enn 200g pr måltid?

Ser nå at det står hvetemel på posen. Men det kan jo ikke være mye siden det kun er 3,2 karbo pr 100g? det er jo ikke stort mer enn det er i blomkålen og bråkkolien.

Tar gjerne imot synspunkter på dette

Hvis du spiser 300 g B&B 3 ganger daglig er du allerede oppe i neste 30 gram karber pr dag, og det kan være nok til at noen ramler ut av ketose.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat