Heisann! Er ny her jeg og skal begynne på Eurodietten på lørdag hvis jeg får pakken som beregnet. Jeg gledere meg noe helt sykt, for jeg har en utrolig motivasjon og tro på produktet. Noe av grunnen til min overbevisning for dette er at jeg 4år tibake gikk på Cambridge pulver kuren (som er MYE hardere enn ED) og da gikk jeg ned 30 kilo på 4 mnd..Nei, jeg vet at Cambridge ikke er sunt. Ei heller bra, men jeg ble iallfall overbevist om at slankekurer/dietter funker Jeg var da nede i 60 kilo. I dag veier jeg 112 kilo og er 170 cm høy. Nei, jeg raste ikke opp i vekt etter å ha gått på Cambridgen, men begynte på medisiner som gjorde at vekten skøyt til himmels. I fjor jul veide jeg 80kilo, så dere kan jo tenke selv hvor fort det har gått for meg å legge på meg det siste halvåret.. Jeg har lagt merke til at noen her har sånne motiverende kurver av egen vekt. Hvordan lager man det? Det synes jeg ser så genialt ut. Uansett, jeg er veldig glad jeg har funnet frem til ED og til dette forumet. Ser frem til å stifte bekjentskap til både dietten og dere her inne Hei til alle sammen