Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-07, 21:51   #24
Pipp
Seniormedlem

Pipp sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 52
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Julegave ideer!

Jule gaver ja....hihi
Dette med kurv med mat o.l er en meget god ide til enten besteforeldre eller venner med dårlig råd.
Kaffekrus med kaffe ved siden av, duftlys o.l er gode venne gaver synes jeg.
Og gaver som BiB snakket om; barnevakt, middag ute,kino, konsert, massasje..ja masser man kan tenke på her

Juletre....jeg kjøpte juletre til en av mine venniner som ikke har allverdens med penger og la det på trappen men hilsen nissen.
Da jeg var innom like før jul med gaver sa hun at en eller annen fantastisk person hadde vært og lagt juletre på trappen hennes..hun hadde spurt alle kjente men fant ikke ut hvem det var og da jeg avslørte det gråt hun og kastet seg om halsen min....At et juletre til 150 kroner skulle bety så mye for noen er for meg rørende..

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat