Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 17:10   #27
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: To uker - ny kropp!!! Et lite bildebevis :)

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Jeg er sååå glad, denne kuren er helt fantastisk! Jeg har endelig funnet hvordan jeg skal miste mine godt plantede svangerskapskilo. Jeg har holdt vekten i ca. et år med lavkarbo-inspirert kost, men har ikke gått noe ned. Jeg har ca. 20 kg overvekt.

Jeg har ikke veid maten jeg spiser mer enn en dag, men har kontrollveiinger av og til. Jeg kom i ketose etter en dag, og har vært det siden. Jeg har ikke vekt hjemme, men jeg var på jentetur i helgen (og ja, jeg var i ketose da jeg kom hjem :kry: ) og da veide jeg meg. Jeg regner med at jeg hvertfall har mistet åtte kilo på de to første ukene.

Jeg var og handlet, og måtte ned to størrelser. Flere klær er alt for store, og klær som ikke har passet på en evighet passer. Det er jo ikke til å tro etter så kort tid!

I dag tok jeg på meg en smal bukse i str. 42 (som ikke har passet på flere år med iherdige slankeforsøk), og for to uker siden fikk jeg så vidt på bukser i str. 46.

Jeg må bare juble litt! Koser meg jo med masse god mat og ost!!

Her er noen bilder av ansiktet. Har ikke noen bilder av kroppen, som har forandret seg ENORMT!

På bursdagen til datteren min i slutten av september:

Overse svigermor

I dag

WOW !!!! Dette er utrolig flott. Garantert SUPER-motivasjon for mange
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat