Sv: September/oktober ferskinger
Hei, jeg er ny her og har siden forrige torsdag eksperimentert litt, frem til jeg får Skaldemanns bok i posten. Er det andre bøker som anbefales? Hvilke bøker bruker dere? Følger dere de supernøye til punkt og prikke?
Målvekt: 55 kg
Høyde: 1,64
Vekt nå: 67,9
Forrige tirsdag veide jeg 68... så veide jeg meg i dag og ble litt skuffet over 100 gram..! Men jeg vet jo ikke helt sikkert om jeg gjør ting riktig..=) testet en sånn ketostix mandag kveld, og den ga lilla utslag, så da er jeg i ketose. Men så leste jeg at det er ikke sikkert man forbrenner fett fordet.. Er litt engstelig for at det hele skal ende opp som en gigantisk fetekur, hehe.
Jeg er vel bare en smule utålmodig. Trenger en bekreftelse på at jeg gjør ting riktig 
En ting som ER bra, er at jeg føler meg generelt mye mer opplagt, har mer energi og er sjelden sulten. Spiser ca 3 ganger om dagen. Veier ikke maten, men bruker "sunn fornuft" og mener selv jeg balanserer omtrent slik; mest fett, mye proteiner, litt karbo. Og huden min ser endelig ut til å bli tilfreds!! )
Så - er det slik at for meg som ikke skal ned så voldsomt mange kilo, kan det ta uker før jeg begynner å gå ned..? Er ikke noen karbojunkie egentlig, har i 1,5 år levd uten sukker og gjør pga candida (som nå er blitt borte).
Takker for alle innspill, og for et flott forum!!