Sv: Det har stoppet helt opp... Lokkebiff spørsmål.
Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.
Som jeg har skrevet før, så har jeg nåkommet til ett platå, halvannen kg før målet er nådd. Skal ned til 72, eller det er der jeg skal ligge, vil egentlig helst ned til 70, så jeg har ett par kg å gå på når jeg skal over til Fedon..
Har du stått stille i både mål og vekt i 4-6 uker ? Står du stille mindre enn det er det bare kroppen som "tenker seg om". Egentlig platå er det ikke. Og om du er bare et par kilo fra måler er det som å skyte spurv med kanoner å ta en ekstremvariant nå. Hastverk er lastverk. La kroppen din få ro. Og om du vil prøve en litt strengere utgave er det bedre å la kroppen hvile og venne seg til den nye vekten din noen uker.
Da er du bedre rustet til å ta de siste pr kiloene etterpå. Og sjansen for at du klarer å holde dem av blir desto større.
Du har vært å flink og kommet så langt. Ikke gjøre noe som kanskje kan ødelegge for deg nå.