Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-07, 04:19   #21
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Er dette rett type stavmikser?

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Jeg kjøpte meg Magic Bullet på TV-shop ( ) og har ikke angret. Bruker den til mandler og nøtter, smoothies, pisker krem, river/hakker ost, hakker løk, lager majones, salsa, guacamole, små porsjoner røre (Atkins mix av div slag)...etc

Da falt valget mitt på en slik en, etter din anbefaling, BiB! (Ikke bli redd for at jeg skal holde deg ansvarlig da ). Bare at min er fra Ellos:

Synes den ser så kul ut, og tar liten plass på benken. Har egentlig hatt lyst på den før også, men det var det med TV-shop da ...

Nå er jeg skikkelig spent på hvordan den virker! Søkte på nettet, og det var jo alt fra himmelstormende begeistring til at dette var det verste kjøpet man noensinne kunne foreta seg ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat