Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 10:38   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går OPP i vekt... Hvorfor?

Sier meg enig med Lokkebiff her jeg.

• kake = sukker = fylle glykogelagre = samle vann
  • vin = vanndrivende, MEN når kroppen brenner alkohol brenner den ikke fett. Anne her inne tok ikke av et gram når hun tok 1 eneste glass vin på lørdagskveldene. Jeg går opp et kilo eller to om jeg drikker 1/2 flaske. Kroppen min reagerer med å samle vann når jeg drikker alkohol
  • du spiser mindre = kroppen tror den sulter og "sparer". Det skal ikke så mye til før kroppen reagerer. Å spise mindre/hopper over måltider er aldri lurt.
Vær flink og spis riktig en uke til - så ser du tendensen. Er den fremdeles på oppadgående må du se nøye på hva du spiser/ikke spiser, men som sagt, - ikke fall for fristelsen å spise for lite !

også er det jo hormonene da...