Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-07, 12:08   #1
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Vanskelig dette

Jeg har gått på Atkins, gikk ned ti kg, opp igjen 5. Har kjørt Skaldeman, men det blir veldig ekstremt da, så... nå sprekker jeg nesten daglig. Senest i går med ekte spagettimat, og mye vin til maten pluss en sukkerbombe til dessert. Men, ikke godt, i dag oppblåst, sur, føler meg tung osv.
Har ikke lyst til å gi opp slankinga og tenker kanskje en kur hvor jeg (som egentlig ikke gidder) må telle karber osv. Er blitt en tviler, har jo nå psyket meg på kun å spise mat urfar spiste, masse av Torkilds mat som egentlig er forbudt! Men, tenk å kunne få lov til å drikke lettbrus Så tenker jeg, alle de farlige stoffene der da? Er de ikke farlige om jeg følger dene kuren, hmmm? Osv. Du vil vel bare tjene penger på oss du også, Torkild tenker jeg da. Tror jeg skal kjøpe boka di og i alle fall lese den. Er jeg mye innepå disse sidene får jeg jo masse støtte av andre dyktige slankere med stort pågangsmot og masse kunnskap. Men vedr det å tjene penger på oss, jeg abonerer på Care Max fra Care Pharma, styggdyrt! Må vel dekke mitt dagsbehov av vitaminer det vel?

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat