Sv: *TOTALSPREKK* og på en søndag da ...
Forstår følelsen din av dumhet, jeg hadde nok sikkert følt det på samme måten.
En utskeielse, som betyr en "bot" på 2-4 dager eller noe sånt, er ikke særlig festlig.
Jeg er så fornøyd med resultatene av denne kuren at jeg alltid veier dette opp imot fristelsene. Er det verd det liksom? spør jeg meg selv.
Svaret har til nå alltid blitt nei 
Faren min er alkoholen, jeg er veldig usikker på hva som er for mye å drikke av tørr hvitvin.
Det sies jo at en tåler mindre når en er i ketose, men slik er det ikke for min del-og jeg liker å drikke til jeg kjenner den gode brisen.
Det kan godt være at jeg har drukket mer vin enn jeg burde, og isåfall er/har det vært min "sprekk".
De tre første ukene av kuren nøt jeg ikke alkohol, men har siden drukket vin hver helg.
I tillegg til dette hadde jeg en planlagt utskeielse i anledning vår eldste sønns bryllup forrige helg.
Jeg spiste ikke poteter eller kaker, men jeg smakte noen te-skjeer av desserten, sparte ikke på sausen og drakk ett glass champagne og en liten baylies, for å nevne det jeg gjorde som inneholdt mye karber.
Jeg ser igrunnen bort ifra det "som skjedde" i brylluppet, for det hadde jeg en avtale med meg selv på i det jeg startet kuren.
Ellers så har jeg holdt meg til det jeg skal og har gått ned 8 kg på 5,5 uker.
Ønsker deg masse lykke til videre!! Stå På!!!