Sv: Vanskelig dette
Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.
.
Har ikke lyst til å gi opp slankinga og tenker kanskje en kur hvor jeg (som egentlig ikke gidder) må telle karber osv. Er blitt en tviler, har jo nå psyket meg på kun å spise mat urfar spiste, masse av Torkilds mat som egentlig er forbudt! Men, tenk å kunne få lov til å drikke lettbrus Så tenker jeg, alle de farlige stoffene der da? Er de ikke farlige om jeg følger dene kuren, hmmm?
Nei, om du ikke gidder er det jo egentlig bare til å slå seg til ro med den vekta du har. Du får ingenting gratis vettu, det krever enn viss innsats fra din side også.
Hva som er sunt og usunt er det jo forskjellige oppfatninger om.
Hvilke "farlige stoffer" er det egentlig du mener ?
Hva du mener med "masse av Torkils mat som egentlig er forbudt" skjønner jeg heller ikke helt.
Om det er kaffi, alkohol og lettbrus du sikter til så er det kun "tilbehør" som det flott går an å følge kuren uten å drikke. Du MÅ ikke drikke/spise alt fordi om det er lov vet du
Og å klage på Torkils sine priser (eller AT han tjener noen få kroner på jobben sin) mens du samtidig sier du kjøper Care Max fra Care Pharma, er vel noe motstridende - syns du ikke ?
Uansett. Les boka, lån den gjerne på biblioteket, og bestem deg for om du vil gjøre en innsats for kroppen din og for å føle deg bedre. Velger du ketolysekuren får du, som du også nevner selv, oppfølging, hjelp og støtte av masse folk med kunnskap. Det kan vel knapt sies om Skaldeman... Torkil sitt kosthold er også etter min mening milevis sunnere.