Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-07, 11:19   #5
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig dette

Hei, Hjørdis!

Vil bare stikke innom og si at det er en lur investering å kjøpe boka til Torkild. Den gir masse god informasjon, og kan kanskje hjelpe deg til å bestemme deg for en måte å slanke deg på. Skjønner at det kan være frustrerende å skulle forandre kostholdet når du i utgangspunktet føler at ingenting virker.

Jeg har selv vært der, gikk på Grete Roede i mange år og sverget til denne filosofien, til jeg en dag måtte innrømme at den ikke virket for meg, og fordi jeg sto stille i vekt så lenge, begynte jeg å "jukse" ved å skeie ut mer og mer. Men hadde kuren virket, ville jeg jo vært motivert, og da hadde jeg ikke skeiet ut så mye, tror jeg da.

Det er kanskje ikke sånn du har det, men jeg opplever at jeg er motivert igjen nå. Har brukt 6mnd på å lese boka og forberede meg mentalt. Kunne ikke starte tidligere pga amming, men da jeg først var kommet så langt at jeg skulle starte, var jeg veldig klar!!!

Jeg har ikke vært på kuren lenge ennå, men jeg merker at jeg er innstilt på å gi dette en sjanse.

En ting som kan være litt alvorlig, er jo at hvis vi surrer for mye med å gå ut og inn av ketose, kan kroppen venne seg til det, og slutte å gå ned i vekt, og det er det siste jeg vil. .Derfor brukte jeg lang tid på å ta et valg ang kuren, så jeg visste at jeg ikke ville sprekke med en gang.
Tar jeg feil her, så tar jeg gjerne korreksjon på det...

Ønsker deg lykke til, og tenker at Boka til Torkil er et godt kjøp.
Ha en fin dag!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat