Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-07, 21:38   #9
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig dette

Greit med litt Skaldeman-fakta, hva du kan, Nille, blir imponert jeg, og dette er ikke spydig ment! Men kikk på side 132 , nederst på siden så sier han noe om oljer, mulig jeg tolker feil?
Men synes dere er stygge med meg,da. jeg legger meg jo langflat litt lenger opp her, Har lest flere filosofier, levd etter Atkins, lest Fedon, lest Bedre uten brød, og det meste andre jeg har kommet over, så prøver å finne meg en vei da. Og jeg vet jo at alle de her tjener penger på det, men det hender vel at dere må få ut litt gruff og eller er det bare meg. UNNSKYLD

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat