Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 15:16   #16
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig dette

Nederst på side 132 i boka mi står det om "Enkel fremdriftsplan for vektreduksjon". Ikkeno om oljer. Kanskje vi ikke har samme bok ?
Vi har nok ikke det. Min bok er pocketutgave, redigert utgave fra 2007 og på side 132 står følgende: "Jeg steker en stor del av maten min, og da bruker jeg stekefett eller en blanding av olivenolje og smør. Jeg har mistro til andre matoljer, inkludert rapsolje". På side 22 står det: "Rapsolje og lignende produkter er moderne oppfnnelser". Og Skaldeman vil jo kun bruke naturlig mat.
Har ikke tid til å lese mer Skaldeman nå, skal få tak i boka til Torkil.
Og til dere alle, jeg gir ikke opp så lett, verken dere eller slankinga. Gleder meg til å ha litt kontakt og å søke råd og trøst blant dere alle

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat