Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-05, 18:43   #19
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Hvorfor sluttet du med rosenrot?
Fordi jeg ikke visste at de virket så bra på meg - at det var dem jeg ble bedre og bedre av. Man vet ikke om det er tiden eller andre ting som gjør at man blir friskere og friskere, ikke sant...
Fordi jeg ville se om pillene hadde hatt noen effekt. Fordi jeg har dårlig råd. Fordi jeg ikke har orket/hatt tid/fått surret meg til å kjøpt nye. Fordi jeg har hatt juleferie.
Er du begynt med rosenrot igjen? Nei, skal gjøre det. Venter bl.a. på penger til å ta en helsekosthandletur...det er jammen litt av hvert jeg trenger der .
Mener du at du ble verre av å ha brukt rosenrot enn du ville vært hvis du aldri hadde prøvd?
Nei da!

Min erfaring er min erfaring , gir ingen garantier for at det virker slik for andre.
Nei, ikke sant - ikke min erfaring heller, ville bare fortelle om virkningen den hadde på meg.
Må presisere at at jeg ikke har brukt av kosttilskuddet som fås kjøpt på helse kosten, men tørket rosenrot. Så spennende. Hvor har du fått tak i det?
Det er sannsynlig at de dosene jeg har tatt er langt over det som er i en eller to piller.

Tror heller ikke at det virker likt på alle. Ble kjempeoverrasket når jeg sakte men sikkert ble så mye dårligere en stund etter at jeg sluttet med dem. Vel, jeg tror jeg skjønte det først når jeg leste innlegget/skrev i denne tråden .

Ikke meningen å få mine erfaringer til å høres riktigere ut enn dine erfaringer altså

marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat