Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-07, 11:48   #26
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Vanskelig dette

Jeg må si meg enig med Krissifontaine her; selv om Nille helt åpenbart er en stor ressurs på forumet og er så snill at hun deler både kunnskap og egne meninger med oss "nye", så må vi ikke forlange at hun skal være upartisk eller bare komme med rene fakta. Det er så mange variasjoner og meninger når det gjelder lavkarbo. Jeg synes det er flott at noe kommer med kritiske ting om lavkarbo, da må jeg gå litt i meg selv og tenke over ting. Er jeg enig med denne personen, hvor kommer dette fra, så kan jeg sjekke andre kilder og gjøre meg opp en mening.

Uenighetene er mange, også her inne i forumet og det er FLOTT! Noen sier null søtstoff, noen sier at man ikke skal telle sukkeralkoholer, noen sier at man må.. Selv de såkalte "ekspertene" som har forsket på det, er uenige. Jeg er takknemlig for all uenigheten, for det får meg til å kanskje ville prøve ut forskjellige ting, sjekke andre kilder enn de jeg har lest hittil..

Det de fleste er enige om, er man bør finne seg EN "retning", sette seg inn i den. Så følge med på sin egen kropp, og utvide søket sitt i andre retninger dersom man føler at man kanskje må endre på ting.

Flott at du er kritisk, Nille!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat