Opprinnelig lagt inn av cilemora, her. eg klare bare ikke å få i meg nok fett, har ikke vært mett på ei uke så no driv eg å leser fedons metode, så går gradvis over til ala fedon nå... har gått så fint med maten i 2mnd, men no sa det bare stopp... håper bare eg kan fortsette og minske på fedon åsså.... er utrulig vanskelig å tenke GI og ikke karbo, men tar det gradvis og håper eg en dag forstår det, hehe..... skal til legen i mårra å prøve å få metformin pga pcos og insulinresistens, håpe det kan hjelpe litt på det åsså men lykke til videre alle sammen, og eg blir nok å snike her inne ofte uansett, så dere blir ikke kvitt meg så lett
Opprinnelig lagt inn av cilemora, her.
eg klare bare ikke å få i meg nok fett, har ikke vært mett på ei uke så no driv eg å leser fedons metode, så går gradvis over til ala fedon nå... har gått så fint med maten i 2mnd, men no sa det bare stopp... håper bare eg kan fortsette og minske på fedon åsså.... er utrulig vanskelig å tenke GI og ikke karbo, men tar det gradvis og håper eg en dag forstår det, hehe..... skal til legen i mårra å prøve å få metformin pga pcos og insulinresistens, håpe det kan hjelpe litt på det åsså men lykke til videre alle sammen, og eg blir nok å snike her inne ofte uansett, så dere blir ikke kvitt meg så lett
Heisann. Flere har gått over til fedon og det har vært vellykka. Viss du ser på journalen til LilleRosin, så ser du hvordan hun har lagt om til fedon. Lykke til videre