Hei på dere. Jeg er helt ny her i forumet. Leste boka til Skaldeman for 3 mnd siden, og ble hekta:-) Det virket bare så riktig. Begynte med en gang, og vekta begynte å sige nedover. Er gått fra 125 kg og til nå 117, altså 8 kilo. Så dere ser at jeg har en laaaaaang vei å gå. Tenker meg at jeg til slutt ønsker å ende på ca. 80 kg ( er 177 cm høy). Problemet mitt nå er at jeg har stått stille i 3 uker, og dermed er jeg begynt å skeie ut. Og siden jeg ikke har gått opp igjen, så er det blitt verre og verre å ta seg inn igjen. Så derfor: er det noen som har noen tips til meg? Et av mine problemer er at jeg sliter med fantasien når det gjelder meny, og begynner å bli litt lei av egg og bacon og kyllingfilèter med rømme nå...:-) Samtidig gikk alt så veldig greit så lenge jeg holdt meg strengt til proteiner og fett. Har en forhistorie med spiseforstyrrelser/ bulimi uten oppkast etter overgrep, men regnet meg egentlig ferdig med dette. Blir likevel ikke ferdig med trøstespising. Huff, dette ble vist mye, men var liksom litt nedfor i kveld. Tar imot gode råd Klem fra Gro