Har hatt problemer med gallestein i 2 år nå, anfallene kommer ofte hyppige i perioder og er grusomme- bevimer, kaster opp, hele kroppen vrenger seg og etterpå sovner jeg og enser ingenting. for 3 uker siden fikk jeg ett anfall, kom overraskende siden det var nesten 1 år siden sist. Problemet var at smerten aldri forsvant etter det anfallet og etter 6 dager med sterke smertestillende sende legevakten meg endelig til sykehuset og det viste jeg at en stein satt fast. Jeg ble lagt inn og dagen etter fjernet de steinen og det som lå i blæren(fikk ikke helt med meg om det var noe der). Lå en dag på sykehuset og fikk reise hjem med beskjed om å være forsiktig med fet mat, ja genialt å begynne å¨ketolysekuren da Men var så motivert da flere av venninnene begynte( lilly, cilo og safir som har gått på det en liten stund). Uansett er at jeg nå 2 dager har hatt kollikksmerter på natten slik som Torkil sa jeg kunne få Vondt, ja men ikke anfallsvondt. Det jeg lurer på nå er om disse kolikksmertene bare vil fortsette når de først har begynt eller kan det være at det er en periode og de aldri kommer igjen? Og en annen ekkel ting Etter noen måltider så er det akkurat som en stor klump ved galleblæren sklir på plass Helt forferdelig ekkelt, men ikke vondt eller noe. Bare svup så kjennes det ut som noe sklir der inne. Hva kan det være for no? Arg at de ikke bare kunne fjerne hele blæra med engang Torkil? Anyone? Noen andre på ketolyse med gallestein?