Sv: Hva med dette C-måltidet????
Opprinnelig lagt inn av sjokoman, her.
Slik jeg har forstått det kan du ha ett brødmåltid til dagen.
Ellers skal alle måltider inneholde protein(A),karbohydrater med lav GI(de som vi er vant med fra ketolyse)B og karbohydrater med middels GI(her tror jeg bønner kommer inn og sånne grønnsaker med mye karber) C. og 1 ss fett(god olje) til hvert måltid.
Dersom du velger ett brødmåltid utgjør brødet C delen.
Du kan spise 2 frukter til dagen og 1 youplait 0,1 %. Spis ikke frukt alene men sammen med feks. 10 mandler(står i boka) for at ikke blodsukkeret skal stige for fort.
Jeg holder på å legge om litt for tiden, det er jo litt komplisert det der fedon greiene. Men jeg er nok mer på min egen lavkarbo kur ting.
jeg spiser fedon brødet til ett måltid. Har ikke spist frukt og poteter enda. frister liksom ikke. Spiser mer nøtter nå. Og pøser på med all slags grønnskaer.
Så får vi se hvordan det går.
Det med at man kan spise et måltid brød om dagen, er ikke det pga karbene? Fedonbrødet ar jo masse karber. I lollypopbrødet er det jo så godt som ikke karber i det hele tatt. Teller det som C- måltid alikavell? (hele måltidet inkludert pålegg (salat, hvitost, agurk og tomat) kommer på ca 4-4,5 g karbo.
Sorry om jeg spør mye altså. Jeg er bare så forvirret.
Tusen takk for at du gidder å svare.
Den eplesmoothisen er altså bra da?
Men jeg kan ikke spise smoothie både til frokost og kvelds siden man ikke skal spise mer enn en 0,1 yoghurt?
Altså av youplait, egg og bær til frokost og
youplait egg og eple til kvelds?
Med en neve nøtter ved siden av smoothisene da. :-)

|