Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 10:14   #14
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Ja, sorry at vi kuppet tråden din her en stund...

Tror jeg skjønner hva du spør om.. Svaret må bli: Nei, du kommer IKKE unna grønnsakene, for den er en av dine VIKTIGSTE kilder til gode karbohydrater, samt livsviktige vitaminer og mineraler. Det er vel mere slik at om du ikke vil kutte ut melkeproduktene, så burde du velge de med minst karber, og i hvertfall de uten sukker, ergo f.eks yoghurt naturell.
Og så skjønner jeg ikke helt hvordan du kan ha problemer med å få i deg NOK karbohydrater? Men her er det muligens jeg som er litt tett
Uansett er det endel karber i f.eks tomater, og hvis du begynner å regne sammen alle karbene du 'snik'-får i deg på en dag, så MÅ det da bli nok??

Men altså - hvis du ikke spiser grønnsaker, så kan det vel muligens skorte litt på karbohydratinntaket. Men å hoppe over grønnsakene får du simpelthen ikke lov til
VANN og GRØNNSAKER - det er det viktigste. Dessuten er du jo , så det må vel gå greit?

Nå er det meg som er nysgjerrig!