Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 13:30   #307
terry
Medlem

terry sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 58
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei Gro

Jeg går på ketolyse da så kosten er vel litt anderledes.
Men jeg spiser mye kjøttdeig. Kjøttdeig med eggerøre til frokost med forskjellige typer krydder (spesielt Black Boys Tandoori krydder).
Fikk nylig tipset om å steike opp en haug med kjøttdeig å ha det ferdig i kjøleskapet. Gjør ting kjapt og enkelt . Nå prøver ut å steike opp kjøttdeig å ha det i en box og legge det i frysern. Enda enklere og holder seg enda lengre.

Det finnes også en Blomkål og Brokkoli grateng som er kjempegod (virker som de fleste butikker har dem).

Jeg bruker også å skjære opp B&B i skiver å steike dem i panna. Har så over kjøttdeig og fløte eller rømme(med ost?). Lar det stå å godgjøre seg litt.

Ziggys lapper er et must! Mye mat er mye bedre med en Zlapp til . Eller som et ekstra måltid. Det vil si jeg bruker Z oppskriften men legger til 1,5 dl kruskakli og 1 dl knuste linfrø.
Kjempegodt med skinke, ost og masse majones på.
Da blir det mer som grove rundstykker.
Tenkte også prøve ut Lollypop brødet. Har en mistanke om at det kan smake noe lingnende.

Jeg har også et par Thai Wok pose liggende. Den har 4 karb pr 100.

Virket kjent de tallene dine . Jeg er 176 høg. veide 124 for 2 måneder og 2 uker siden. (veide meg i går å var kommet ned på 110,5 kg )

Lykke til videre

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat