Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 15:36   #16
Tussa
Seniormedlem

Tussa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: At jeg aldri lærer

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
En skikkelig utblåsning etter bruk av kunstige søtningsmidler burde være en kraftig vaksinasjon mot slike stoffer.
Noen av fordelene med Ketolysekuren er at man ikke er sulten og søthungeren er borte.
Jeg oppfordrer alle til å benytte dette til å venne seg av med sukkeravhengigheten og bli vant til å spise god, smakfull og sunn mat. Det er jo det vi skal leve av etter slankeprosjektet er ferdig, ikke godteri med diverse kunstige søtningsmidler og fargestoffer. Ikke sant?
Vennlig Hilsen
Torkil

Jeg går ikke på Ketolyse. Men ok da, jeg ser vi er på underforum "Ketolysekuren". Hihi.

Godteri kommer alltid til å være en del av min verden, og jeg ser på det som veldig viktig at jeg har et greit forhold til det; altså ikke fråtse-forhold (som slankere/overvektige ofte kan ha), men et normalt forhold - slik som mennesker uten vektproblemer har. God, smakfull og sunn mat er ikke utelukket av den grunn.

Det er min mening da, jeg respekterer at du mener noe annet.

Sist redigert av Tussa : 03-11-07 kl 15:50.
Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat