Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 12:10   #16
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

:fnise:
Nå er det vel helst SLAKTERIER og slikt det reageres på. Jeg var vegetarianer i 6 år selv (fra 1997 til 2003) pga måten dyra blir drept på. Slakterier har INGENTING med naturen å gjøre, det er dyr på samlebånd og mange MANGE lider....
Viltkjøtt og økologisk kjøtt er nok det beste å spise, uten alle stresshormonene og med god samvittighet siden dyra har hatt et godt liv før de ble slaktet.

Men nå er vi mennesker bedagelig anlagt og velger det enkleste alternativet, nemlig Gilde kjøtt fra kjøledisken på Prix.

Jeg spiser kun økologiske egg da.... Fra hønene på gården til det ene dagbarnet mitt

Også bruker vi mye vilt.... Men jeg fråtser i både gris og ku også jeg.......

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat