Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-07, 09:16   #15
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor flyttes så mange tråder?

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Og jeg mener uansett at det hadde vært flott med en klistret oppskriftstråd...

Jeg har klistret den under oppskrifter (her) når jeg flyttet den.

Jeg kan flytte oppskriftene dit de hører hjemme etterhvert dersom det er vanskelig å vite om man skal legge det under middag, frokost, lunch osv. I den klistrede tråden er det meningen det skal ligge lenker til trådene med oppskriftene, slik som jeg har gjort med brødoppskrifter her.
Dette er den løsningen vi har valgt å lande på etter to års tilbakemeldinger fra brukerne av forumet. Før var det inndelt etter filosofi (det var det vi startet med), men det var ikke noen stor suksess, fordi det som passer under Atkins induksjon også passer på Ketolyse, og det som passer på Ketolyse og så kan spises av Lindbergere bare med mer karber, og Atkins vedlikeholdsfase er jo det samme som ketolysens vedlikeholdsfase, og Linbergkosthold osv.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat