Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-07, 09:18   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor flyttes så mange tråder?

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

At man har invendinger betyr ikke det at man ikke repsekterer måten forumet drives på. Jeg synes dette blir å ta det for langt. Det er mange som lurer på dette, og det må da være greit å spørre.

Som jeg skrev er det helt OK å ha innvendiger og komme med forslag, men når forklaring på hvorfor ting er gjort slik de er gjort, så er det etter min mening ikke respekt å fortsette diskusjonen som ingenting er sagt/forklart.

Sitat:

Forøvrig så viste ikke jeg at Lise var administrator,

Det står ved siden av avataren og under navnet hennes !

Sitat:

Men jeg kan ikke skjønne at det skal tilsi at man ikke skal kunne si meningen sin. Det er da ingen som har vært ufine her. Om man driver et forum er man vel interessert i tilbakemeldinger vil jeg tro, og så får de styra skuta som de ønsker videre.

Som sagt kan man godt si meningen sin, og klager/forslag til endringer blir alltid vurdert, selv om det ikke alltid blir gjort slik som foreslått. Det kan det være mange grunner til, som det også har blitt forklart her i tråden.

Ingen er beskyldt for å være ufine, jeg bare minnet på at når forklaring er gitt (enten av admin eller moderator) så bør den respekteres.

Dette er et gratisforum og når det gjelder hvem som bestemmer er det de som betaler regninga som styrer skuta