Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-07, 17:52   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: P-sprøyte og vektnedgang

Gikk på p-sprøyte i 5 år. Kutta den ut for et år siden og fikk for et halvår siden kobberspiral. Jeg opplevde å gå OPP i vekt med p-sprøyta. Og jeg blødde stadig vekk med den etter at jeg begynte på ketolyse. Jeg har forklart det med at kroppen i ketose streber etter den rette "hormoninnstillinga" i kroppen og på den måten "overkjører" hormonene i p-sprøyta. Derfor småblødning da kroppen insisterer på å ha mens. ETTER at jeg begynte med kobberspiral er mensen blitt meeeget stabil. Den første onsdagen i hver måned og varer i nøyaktig to dager. OG vekta begynte å gå nedover da jeg fikk spiral istedet for p-sprøyta.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat