Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 12:19   #26
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

huff og huff. Ikke artig at motivasjonen forsvinner.
Jeg synes det er rart du ikke har gått ned mer. Har du prøvd å kutte ut light bruser og andre søtningsmidler? Det kan være de stopper deg. Ellers så sa du jo at du har lavt stoffskifte, men bruker bare barbasco? Jeg ville blitt ordentlig medisinert med levaxin om jeg var deg. Men regner med legen din er fullt oppdatert om alt dette?

Stå på! Jeg er sikker på det løsner snart.

Legen vil få kroppen til å ordneopp selv med barbasco i første omgang, og heller prøve levaxin eller thyroxin na senere... Jeg har prøvd uten lettbrus, og kan heller ikke drikke så mye lettprodukter pga at jeg har lav pH i blodet, og av samme grunn skal jeg heller ikke ha svinekjøtt...

Men jeg har egentlig ikke fått testet ut fase2 så mye enda, siden jeg ikke fikk produktene før sent i forrige uke, og var en uke uten produkter...

Sist redigert av jeef-micro : 06-11-07 kl 11:28.
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat