Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 16:44   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Når man er ferdig med ketolyse...

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Igjen- hva med fettet, kan vel ikke innføre fler karbs og spise like mye fett? Da blir det bækklæsj vel? Og MÅ ris (basmati el vill/naturris) ogpasta feks være endel av kosten? Jeg savner det overhodet ikke...

Om du spiser flere karber er det naturlig å spise mindre fett. Det pleier å falle på plass av seg selv. Men ha i bakhodet at du ikke bruker ubegrenset av melkefett som fløte f.eks. Annet fett som smør og oljer kan du bruke av uten å tenke på mengder.

Og selvfølgelig behøver du ikke å spise hverken ris eller pasta om du ikke vil. Men du kan ha det av og til om du vil/må. Jeg bruker det skjelden selv.
Du MÅ ikke spise ting du har vennet deg av med. Jeg spiser ikke vanlig brød heller jeg.

Det viktigste er å huske på at alle måltider bør og skal inneholde en protein-, en fett-, og en antioksidant (grønnsak) kilde. Fett tilsvarende ca. 1 - 1,5 ss pr måltid er flott.