Tråd: Fjernadopsjon
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 13:51   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg er Redd Barna fadder. Det er et generelt fadderskap, ikke et spesielt barn. Helt greit synes jeg. Jeg har også et barn i en SOS barneby. Egentlig hadde det passet meg bedre å være fadder for en barneby enn en speseilt barn - det gir meg bare dorlig samvittighet for ikke å følge opp med brev og slikt. Jeg oppfatter begge orgasnisasjonene som veldig seriøse.

Jeg vil anbefale deg å tenke gjennom ha du vil med fadderskapet, slik at vi finner et som passer for deg. Vil du bare støtte gode banreprosjetermed penger, eller ønsker du deg et barn å følge opp, kanskje besøke? Da er kanksje spåk et tema også? Er det barn i et spesielt geografisk område du øsnker å støtte?

Lykke til med 'svangerskapet'!