Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 16:24   #23
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå blir det veldig forvirrende for meg her.... Snakker vi om yoghurt? Eller om grønnsaker?

Jeg får prøve meg på å snakke om begge deler da... *puh*

Lindberg snakker om "Kost og vekt i balanse". Det vil si at måltidene skal være balanserte. Og det igjen vil si at et måltid skal inneholde både proteiner, antioksidanter og fett for å kunne kalles et måltid. Alle tre næringsgruppene er viktige, så å kutte ut noe er ikke å anbefale.

Så kjære Kaninen: Du må spise grønnsakene dine. Både frukt og grønnsaker er antioksidanter, men du skal alltid spiser mer grønnsaker enn frukt i løpet av en dag.

Har jeg svart nå?

Å - den yoghurten ja.... Yoghurt anbefaler jeg kun å bruke som mellommåltid. Inneholder for lite proteiner til at det fyller proteinkvkoten i et måltid - hvis du da ikke beriker den med cottage cheese.

Nå da? Har jeg svart nå?

fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat