Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 19:22   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det med kreften og hjertesykdommene, er fordi det blir blandet med skolemedisin vel?

Hadde ikke jeg tatt tilskudd av vitaminer og mineraler hadde jeg ikke vært mye menneske... men det er vel kansje fordi lagrene mine er blitt tappet gjennom sykdom... Så jeg er vel ikke representativ i den samenheng...

Jeg har stor tro på det du skriver om fytokjemikaliene i frukt og grønnsaker, vitaminene i maten fungerer i synergi med alle stoffene som er der... det er bare det at frukt og grønnt ikke inneholder så mye vitminer og mineraler lengre som det gjorde før.. så moralen blir vel kansje da å spise frukt og grønnt til vitaminene våre...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat