Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 19:23   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

En finsk undersøkelse som gikk over åtte år viste derimot det motsatte. Tilskudd av E-vitamin og betakaroten drepte folk med hjertesykdommer og lungekreft.

Opprinnelig lagt inn av themonk

Så for en gjennomsnittlig frisk person er svaret å spise (frukt og) grønnsaker. Eller å innta et kosttilskudd som er basert på frukt og grønt. Et veldig interessant kosttilskudd er Breakthrough Immunoplex. Dette brukes ved Institutt for optimal næring i Danmark, og dette i seg selv bør være et kvalitetsstempel. Eneste problemet er at det inneholder fruktose (Ikke spør meg hvorfor). Selv tar jeg Juice Plus. Vanskelig å få tak i, men garantert opptak i blodet

Hvor kjøper du det?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat