Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-04, 14:00   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg hadde med Advantage-bar som smaksprøve på jobben i går, og de gikk "helt bananas"!! Alle lever lav-karbo, og var helt i ekstase.... HELT VANNVITTIG GODE!! Kan liksom ikke få sagt det nok ganger....

Nå MÅTTE jeg forte meg å smake på den Advantage-baren jeg har fått i gave, for nå har jeg hørt hundre ganger hvor fantastisk det er. Og hva syntes jeg?
Kremt. Smaken er som baken....delt. Veldig delt. Ikke direkte vondt, men... omtrent som å ta litt smør, soyamel, kakao og dråpesuketter inn i munnen på en gang. Jo; vondt. Jeg sitter og spiser den mens jeg skriver dette, og jeg endrer ikke mening...tror ikke jeg klarer å spise den opp... Beklager dersom jeg nå er en skikkelig Advantage-brems, og legger en demper på tidligere begeistring
Jeg spiser nå den som smaker "Cookies 'n creme bar", så det kan jo hende peanøtt og andre smaker er bedre av Advantagen.....
Får skynde meg å legge til at de peanøtt-sjokolade-dingsene som Fedonisten snakker om - ja, DE er gode.

Fedonisten: Hva slags oppskrift har du på brownies tør jeg spørre...?