Opprinnelig lagt inn av MHM Nå MÅTTE jeg forte meg å smake på den Advantage-baren jeg har fått i gave, for nå har jeg hørt hundre ganger hvor fantastisk det er. Og hva syntes jeg? Kremt. Smaken er som baken....delt. Veldig delt. Ikke direkte vondt, men... omtrent som å ta litt smør, soyamel, kakao og dråpesuketter inn i munnen på en gang. Jo; vondt. Jeg sitter og spiser den mens jeg skriver dette, og jeg endrer ikke mening...tror ikke jeg klarer å spise den opp... Beklager dersom jeg nå er en skikkelig Advantage-brems, og legger en demper på tidligere begeistring Jeg spiser nå den som smaker "Cookies 'n creme bar", så det kan jo hende peanøtt og andre smaker er bedre av Advantagen..... Får skynde meg å legge til at de peanøtt-sjokolade-dingsene som Fedonisten snakker om - ja, DE er gode. Fedonisten: Hva slags oppskrift har du på brownies tør jeg spørre...?
Opprinnelig lagt inn av MHM
Nå MÅTTE jeg forte meg å smake på den Advantage-baren jeg har fått i gave, for nå har jeg hørt hundre ganger hvor fantastisk det er. Og hva syntes jeg? Kremt. Smaken er som baken....delt. Veldig delt. Ikke direkte vondt, men... omtrent som å ta litt smør, soyamel, kakao og dråpesuketter inn i munnen på en gang. Jo; vondt. Jeg sitter og spiser den mens jeg skriver dette, og jeg endrer ikke mening...tror ikke jeg klarer å spise den opp... Beklager dersom jeg nå er en skikkelig Advantage-brems, og legger en demper på tidligere begeistring Jeg spiser nå den som smaker "Cookies 'n creme bar", så det kan jo hende peanøtt og andre smaker er bedre av Advantagen..... Får skynde meg å legge til at de peanøtt-sjokolade-dingsene som Fedonisten snakker om - ja, DE er gode. Fedonisten: Hva slags oppskrift har du på brownies tør jeg spørre...?
*GAPSKRATTER* Tror kanskje du hadde likt peanøtt eller mandel bedre - eller den med bare sjokolade.... For jeg har nemlig endret mening.....Tror jeg syns peanøtt eller sjokolade er best.... Brownies som er laget av meg er kjempegode - disse har Atkins sikkert laget selv på kjøkkenet sitt - og da blir det jo litt så-som-så vetdu PUH! Så fikk jeg skratta litt i dag også - helt ned i magen! Takk for det, MHM!! Nå skal jeg ut og handle - for jeg skal lage taco i dag. MED soya-tortillas. Så får vi se hvordan DE smaker.....