Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-07, 11:41   #8
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Passer Ketolyse for meg?

Opprinnelig lagt inn av michij, her.

Da skal jeg holde meg til dette Selv om jeg merker at kroppen minblir helt forvirret Men jeg er ikke like trøtt lenger. Det er utrolig deilig. Jeg kan sitte å lese uten å sovne. Så det har tydelig vis vært en mangel der. Akkurat som jeg nå mangler ett hull i beltet Gleder meg til å gå ned det jeg skal Vanskelig å holde seg til bare 15karber da. I alle fall om man skal kjøpe mat når man er på jobb ol.

Tusen takk for svar

Så hyggelig at du allerede nå merker gevinster!!
Når det gjelder mat har jeg læret meg at planlegging er alfa og omega, handler jeg mat i kantine blir det lett for lite fett og for mye karber. Jeg steker derfor kjøttdeig, kylling, koteletter eller ribbe - elle rfisk - og har med, så kan man ta frisk salat fra kantine og ha lovlig dressing på (ren olje for min del).

Lykke til videre!!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat