Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 23:20   #5
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Linie

Tusind tak for svaret
Jeg tror det er udregningen den er gal med så
Bruger en engelsk version hvor målene er udregnet i f.eks ½ cup. Og ved ikke helt hvad ½ cup svarer til, så har regnet med ca. 1 dl.
Det vil sige at ½ cup broccoli = 3,9 carbs og ½ cup rød paprika = 4,8 står der i tabellen.
1 æg = 0,6 carbs, og 6 cherrytomater= 4,7 (spiser 3 hver morgen + 2 æg og 2-3 skiver bacon)
Jeg vejer min mad.

Tror jeg må se om jeg kan finde en tabel med alm. mål....
Bestilte ketostix på apoteket i dag og kan hente dem i morgen, så det bliver spændende at se

/Linie

Jeg har sjekket hvor mye det er i en kopp; 1 Cup (US) = 2,37 dl, 1 Cup (Canada) = 2,27 dl og 1 Cup (metric) = 2,5 dl. Jeg går ut fra at de i england bruker det siste alternativet. Da vil 1/2 cup være det samme som 1,25 dl.

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat