Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 08:23   #10
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for veggis, vektproblem til tross for vegetarmat

Når det gjelder det med kjøtt og hva det er og sånn, så er det jo ok å ha en slik holdning dersom en lever godt med den. Men når du ikke lever så veldig godt med den, så vil jeg foreslå at du jobber litt med å utfordre de tankene. Jeg slet veldig en stund med tanker om at jeg ikke synes det var noe kult å spise dyrelik. Men man kan ikke tenke slik. Det vil jo gjøre ganske mye gårdsarbeid veldig markabert, det fører til masse negative følelser i forhold til mat, og overvekt. Det finnes sikkert mange som kan hjelpe til med veldig mange gode argumenter dersom du trenger det.

Jeg spør igjen: Spiser du egg? Og spiser du ost? (Du kan jo forsøke å svare på meg som har tenkt å hjelpe deg å sette opp et forslag til meny istedet for å bli lei deg for motstand du vet kommer uansett ... Jeg har gått å ventet på et svar så jeg kan prøve meg på en meny til deg. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat