Sv: Like dum og feit som før....
Jeg tror clouet ikke nødvendigvis er å spise mindre av det man spiste før, men å spise annerledes !
Det er tydelig at det er noe av det du spiser kroppen din reagerer på og kanskje andre ting den mangler ?
Forstår det slik at du er vegetarianer ? Kanksje kroppen din mangler skikkelig protein eller ikke tåler soya-produkter ? JEG tåler IKKE soya, da blåser jeg opp som en liten ...... ja her kan du sette inm bilde av noe oppblåst og hovent !...
Kanskje du må tenke og spise annerledes ?
Har en kamerat jeg, en slank høy flott kar, som giftet seg med en vegetarianer og av hensyn til hennes motstand mot kjøtt, begynte å så spise slik selv. Han la på seg - MYE - over flere år, og ble ganske stor. Han var jo høy fra før, så en skulle tro at han bar kiloene godt. Det gjorde han IKKE. Han hadde skikkelige problemer med å takle dette. Og det hadde kona også, så hun fant en annen mann..... Han gikk tilbke til å spise fisk, kylling (først) og begynte å trene. Kiloene forsvant sakte men sikkert. Og nå spiser han fisk, kylling, kjøtt av alle slag. Trener moderat og holder sin vekt. Ikke akkurat så slank som han var for 10 år siden, men dog, Slank i alle andres øyne ! Og han trives. Han hadde vært veggis så lenge at han måtte lære seg å tenke på nytt. Nå følger han faktisk Lindberg-lignende kosthold 
Moralen her, om et er noen, er at hans kropp slett ikke tålte alle soyaproduktene og faktisk trengte protein. Jeg sier ikke det er det beste for deg, men det vet du ikke før du har prøvd !
Det finnes flere eksempler her inne på at kropper ikke tåler det ene eller det andre. Men er å huske at Iset i sin tid var innbarka veggis ...
Lykke til videre uansett hva du velger !