Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 18:05   #14
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cambridgekuren

Opprinnelig lagt inn av Robert, her.

Har vært medlem av forumet siden 2004. Har nok lest de fleste bøker om dette emnet vil jeg påstå.

Og enda så vil du anbefale Cambridgekuren fremfor lavkarbo???

Hva er det som gjør at en person som mener han har kunnskap om lavkarbo, anbefaler pulverkur?

Om du har vært her så lenge så har vel du og sett alle introduksjonene som starter med: Hei, jeg heter *** og jeg er ny. Jeg har tidligere forsøkt Grete rode og all verdens pulverkurer som Nutrilett, Camebridge sov. Men jeg går opp igjen så fort jeg slutter.. nå er jeg desperat.

At man selv må velge sin vei til vekttap er greit, men du vil oppdage at de fleste her inne har vært innom pulverkurer og har svært lite positivt å si om dette, mange er her nettopp fordi slik ikke virker på dem. Og med all den kunnskapen jeg har tilegnet meg om lavkarbo de to siste årene så kan jeg ikke forstå at man heller velger pulverkur fremfor mat, og jeg kan heller ikke se at du har argumentert med hvorfor.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat