Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 19:03   #26
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cambridgekuren

Opprinnelig lagt inn av Robert, her.

Tror ikke du har helt skjønt poenget mitt med mine innlegg og det beklager jeg. Pulverkur hjelper deg i å gå ned i vekt. Men det er ingen erstatning for ekte næringsrikt mat. Etter 3 uker skal du gradvis gå over på norsk mat igjen. Maten du skal spise har jeg nevnt ovenfor. Men jeg tror for mange at dette er mer motiverende enn og spise feite matvarer og sakte gå ned i vekt.

Vet at dette er et forum for Lavkarbo (har vært medlem siden 2004) Men dere har prøvd disse kurene og jeg vil finne ut hvorfor de ikke virket. Og jeg tror jeg har fått et greit svar allerede.

Her er vi enig, det er ingen erstatning for mat og ergo har ikke kroppen behov for det.

Jeg har ikke misforstått deg, du er ute etter tilbakemelding fra medlemmer her inne enten de er positive eller negative. Jeg er paranoid og lurer på om du har en skjult agenda (det er mine ord, du har ikke på noen måte gitt inntrykk for at du mener det).

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat