Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 19:50   #30
Robert
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Tromsø
Alder: 55
Innlegg: 66
Robert er på en erverdig vei

Sv: Cambridgekuren

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg vil ikke legge meg oppi en diskusjon om Cambridgekuren eller andre pulverkurer, MEN - om du skal si noe om andre dietter/kurer, bør du iallefall ikke komme med feilinformasjon. Atkins inneholder IKKE så mye fett i dietten "at folk blir sjuke". En slik påstand er jeg bare nøt til å kommentere før diksusjonen går videre. Du får det til å høres ut som fakta - at de fleste blir sjuke. Det vet du vel ikke er riktig. Vi tåler alle forskjellige ting, og noen tåler ikke fett i maten uansett hva slags mat de spiser.

De som ikke har noen fettitoleranse, men allikevel blir sjuke - blir ikke sjuke fordi de følger Atkins. Jeg tør påstå at de absolutt IKKE følger Atkins. De har sannsynligvis ikke lest boka engang. (Og da mener jeg ikke den utdaterte norske utgaven basert på 1992 utgaven av Atkins, men den NYE reviderte 2002 utgaven). Når slike tilfeller dukker opp -enten her, eller i pressen, er det unten unntak folk spm har lest i avisa eller i ukebladet at de kan gå ned masse kilo ved å bare spise egg & bacon etc. De kjenner kanskje noen som har lest avisa eller ukebladet, - og på det grunnlag stapper de i seg med egg, bacon og drikker smelta smør til frokost og kremfløte til lunch. Om du leser her på sidene burde du vite at virkeligheten er en helt annen.

Det var min kommentar signert meg selv -
Nille.

Her er min kommentar signert meg som -
Admin:

Dette er et rent lavkarbo forum - ikke et generelt kostholdsforum. Her diskuteres lavkarbo retninger, - ikke lavkalori eller pulverkurer.

Søk gjerne informasjon fra tidligere brukere av Cambridge kuren her inne, men om du vil lage reklame og fortelle om kurens fortreffeligheter må du nok kjøpe deg reklameplass som alle andre.

Ja der fikk nok jeg mitt pass påskreven.

Hvis jeg skulle begynne med snikreklame ville jeg nok begynt slik:
Jeg har prøvd noe som fungerte veldig bra for meg....... osv.osv.
Ikke presentert meg selv med full opplysning om hvem jeg var i begynnelsen av innlegget.

Men reklameinntekter det er du nok tydligvis interessert i Nille selv om det er slanking med suppe og milk shake.

Jeg har heller ikke kommet med feilinformasjon ang. Atkinsdietten. bare så du har det helt klart for deg.

Takk for meg!

Robert er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat