Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 21:44   #49
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Cambridgekuren

Lurer på hvordan samene har overlevd...

Det er litt rart at hverken inuiter, samer eller andre kulturer som lever kun på animalsk mat, ikke har hatt kreft, hjerte- og karsykdommer, diabetes, tannråte, alzheimer, psoreasis, høyt blodtrykk, slag osv osv, siden media skriver så mye om at aminalsk mat/mettet fett forårsaker akkurat dette?

Du har vel hørt et uttrykk som er i ferd med å bli glemt nå: Det er de feteste stykkene som er best?

Det er bare snakk om å reflektere litt rundt temaet, så forstår du sikkert at du har blitt kraftig feilinformert når du påstår at noen blir syke av å spise mye fet mat.

Joda, jeg har prøvd pulver jeg også. To dager. Det smakte vondt, og jeg var sulten fra første slurk.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat