Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 07:32   #38
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønne prikker

Hei Nille

Å, jeg beklager den barnehagekommentaren, det var uoverveid, trekkes tilbake....

Jeg skjønner ikke riktig ennå, for du skjønner at jeg selv har opplevd noe rart med disse prikkene, uten at det betyr så mye. Det var en gang jeg fikk en PM fra en person her inne. Hun skrev at hun hadde tildelt meg en rød prikk for ett eller annet, men jeg kunne ikke finne noen rød prikk noe sted.. Jeg synes det var litt merkelig. Det var det som fikk meg til å hentyde til barnehagen. Men altså, det har jeg beklaget.

Og så lurer jeg også på om det er noen regler for hvor mange poeng eller hva det nå er, man skal ha for å få en grønn prikk, eller når man får en slik automatisk generert tekst. Vet du om det står noe sted?

Jeg kjenner ikke til andre steder hvor det brukes slike prikkegreier, så jeg beklager min uvitenhet.

Ha en herlig mandag.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat