Sv: Ketose? Et par spørsmål.
Opprinnelig lagt inn av Kokkosbolla, her.
Jeg skjønner også at det er bare å søke, men jeg får det ikke til.. Så da spurte jeg om det jeg lurte på, beklager.
Fortere enn hva? Jo, fortere enn 14 dager f.eks. Siden jeg veldig ofte har helt blank stix og noen ganger har så vidt lys farge. Det er ganske frustrerende. Og jeg har fulgt rådene i boka. Og tar vitaminene mine.
Jeg har laget et innlegg om hodepinen min og det har jeg ikke fått svar på. Jeg har migrene fra før og lurer på om det kan bli værre under kuren. Jeg har konstant vondt i hodet og det kjennes ut som en syl vrir seg inn over venstre øye på meg. Er dette også vanlig? Dette gjør f.eks. at jeg ikke kjører bil akkurat nå. Og hvis dette har noe med det svake utslaget å gjøre så kunne det vært greit å vite på en måte.
Jeg håpet bare noen kunne hjelpe meg litt.
Og jeg har lest i mange gamle tråder her inne og funnet masse hjelp der jeg. Men jeg fant i grunn ikke svaret.
Jeg synes du har all rett til å spørre jeg. Det er vel derfor vi har et slikt forum? Så kan vel folk svare om de kan og har lyst? Og de som ikke har lyst trenger ikke å kommentere 
Synes synd på deg med hodepinen din. Kan dessverre ikke hjelpe deg. Men jeg er sikker på at om noen vet hvorfor vil de svare deg
Mere mosjon og drikking av vann kan hjelpe deg fortere inn i ketosen mener jeg å ha forstått på noen her inne.
Lykke til! Håper hodepina gir seg snart!
Mvh Fedona 
|