Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 16:35   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketose? Et par spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Kokkosbolla, her.

Hvis man er i ketose men faller ut er det da noe man kan gjøre så man kommer fortere tilbake? Trene? Drikke mye vann?
Og jeg har skjønt at viktigheten av fargen ikke har noe å si, men min er så lyyyyys så lyyyyys at jeg nesten må legge godviljen til for å se at den er positiv. Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å bli tydeligere? Jeg spiser ziggy lapper, muffins, salater, kjøtt og grønnsaker. Saus, av og til rømme og ost. Og ja, jeg drikker litt pepsi max. Og er det dette svake utslaget som gjør at jeg har denne forbanna hodepinen hele tiden? Jeg laget et eget innlegg om hodepinen men fikk ingen svar så da spør jeg litt til her
Ser også at det er nevt at det ikke er bra å få sprekker for å gå ut og inn av ketose. Kan noen forklare hvorfor? Tenker på jul og hele pakka. Ikke lenge igjen, bare 6 uker.


Det hjelper å drikke mye vann for å rense ut systemet.

Hvor lenge har du vært i ketose og hvor lenge har du hatt hodepine? Hvor mye vann drikker du?

Det med å gå inn og ut av ketose så sies det at man kan oppleve at man ikke går ned like fort eller at det fungerer like bra (tror jeg, om noen andre sitter på fasiten får de si ifra).

Jeg har vært inn og ut i perioder fordi jeg har rotet litt...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat