Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 19:12   #7
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketose? Et par spørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Kokkosbolla, her.

Jeg skjønner også at det er bare å søke, men jeg får det ikke til.. Så da spurte jeg om det jeg lurte på, beklager.
Fortere enn hva? Jo, fortere enn 14 dager f.eks. Siden jeg veldig ofte har helt blank stix og noen ganger har så vidt lys farge. Det er ganske frustrerende. Og jeg har fulgt rådene i boka. Og tar vitaminene mine.
Jeg har laget et innlegg om hodepinen min og det har jeg ikke fått svar på. Jeg har migrene fra før og lurer på om det kan bli værre under kuren. Jeg har konstant vondt i hodet og det kjennes ut som en syl vrir seg inn over venstre øye på meg. Er dette også vanlig? Dette gjør f.eks. at jeg ikke kjører bil akkurat nå. Og hvis dette har noe med det svake utslaget å gjøre så kunne det vært greit å vite på en måte.

Jeg håpet bare noen kunne hjelpe meg litt.
Og jeg har lest i mange gamle tråder her inne og funnet masse hjelp der jeg. Men jeg fant i grunn ikke svaret.

14 dager??
Nei, så lang tid har jeg ikke hørt om at noen bruker. Et par-tre dager bruker vel de fleste på å komme i ketose, når man følger reglene.

Hodepine er vanlig ved karboabstinenser, men har ikke hørt om så intenst som det du beskriver der. Er du generelt plaget av migrene, ville jeg ta en tur til legen igjen, hvis det har holdt på en stund. Uansett så skal jo plager ved abstinenser gi seg etter hvert.

....og bare så det er nevnt, fordi man henviser til gamle tråder betyr ikke det automatisk at man ikke ønsker å hjelpe eller at det ikke er lov å spørre.
Det må være lov å hjelpe til selvhjelp uten å få kritikk for det hver bidige gang. Det blir litt slitsomt i lengden.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat